2015. január 9., péntek

Új év, új fogadalmak?!

Még hogy fogadalmak?! Van aki betartja? - na jó, ez hülye kérdés, biztos vannak erős jellemek, akiknek ez kisujjból megy. De nekik meg minek fogadalom? Pláne újévkor?!
Nemrégiben nézegettem a gimis "naplóimat". Minden év végén/elején oldalnyi listám volt a fogadalmakról. Jót nevettem rajt, hogy a mai napig nem sikerült betartani szinte egyiket sem. Aztán önostorozásba kezdtem. Tényleg ennyire, ennyire ......... szar alak vagyok? Úgyhogy vissza tértem a kacajra. :D

Valahogy így: http://sanyiabagoly.blog.hu/2010/01/01/a_fogadalom_1

Arra a döntésre jutottam, hogy nem fogadkozok, hanem bizonyos feladatokat szabok ki magamnak, s igyekszem azokba nem belebukni. Mindehhez a kitartásomon kéne kicsit csiszolni. Valamint túl lépni a komfortzónámon. Kapcsolatok építeni, összeszedni némi önbecsülést és magabiztosságot. Idén már 30 éves leszek. Fel kéne nőni. Határozott, s ha lehet helyes döntéseket hozni.

Milyen feladatokat is kell elvégeznem?

Első/második feladat: türelmesen kivárni, míg a hasam be/meggyógyul. Tudtátok, hogy nincs rosszabb a kötelező semmittevésnél? A sok fekvésnél? Engem totál leamortizál. Pedig olvasásra, tanulásra kiváló a helyzet. De mégis, olyan lehangoló. Ha ez megvan, lehet ugrani a mélyvízbe.

Második/első feladat: mindkét gyerekre külön időt szánni, hogy ne kelljen Nórival hadakozni, hogy hagyjon már míg Zsóval foglalkozom, majd Zsóval hadakozni, hogy nyughasson már míg Nórival tevékenykedek. Többször elmélázom azon, hogy ahol férj, munkahely, fél tucat gyerek van hogy tud egy nő önmaga, anya, szerető, kolléga, alkalmazott, barát,.... lenni. Voltam már olyan workshop-on, ahol ezt tárgyaltuk, szuper segítséget kaptam, remek embereket ismertem meg. De valahogy a tanultakat nem is olyan egyszerű a mindennapokba átvinni, mint az elsőre látszik. Persze sok felesleges tevékenységünk van, amit ha lefaragunk tuti időmilliomosokká válhatunk.

Harmadik feladat: Kidolgozni egy stratégiát, s tavasszal belevágni a masszázsba, melyhez előre láthatólag szuper lehetőségem adódik. De úgy érzem, ezt megint nem én értem el. Nem dolgoztam érte eleget. Megint a szerencse kezét érintettem csak. Persze a feladat csak ezután jön, lesz mit dolgozni vele, csak, csak ... látjátok?! megint bizonytalan vagyok. :/

Negyedik feladat: Na ennek már köze van Zsófihoz, a Rett szindrómához. Vagyis az ő Rett szindrómájához. Ez a legnehezebb tennivaló erre az évre. Ha törik, ha szakad, meglátogatom azt a csupán két bennlakásos intézményt, melybe Zsófinak esélye lehet valamikor (pár év múlva) bekerülni. Hacsak csoda nem történik, s nem lesz Keszthelyen is bennlakásos intézmény. Vagy ha képes leszek magam gondoskodni róla. Egyelőre nem látom ezt tisztán. Annyi mindent figyelembe kell venni. Elsősorban Nórit és Zsófit. Hogy lehet mindkettőjüknek jót tenni?!

Ötödik feladat: A tavalyi mínusz 20 kilót ki kell egészíteni még mínusz 6-20 kilóval. Na ez sem egyszerű feladat, de nem lehetetlen.

Hatodik feladat: Minden egyéb más. Ami persze ugyanolyan fontos, mint a többi, de holnapig lenne mit sorolni. :)

A bejegyzéseim nem igazán vitaindítóak, vagy csak nem a kekec emberek olvassák, így nehéz párbeszédet indítanom. De ha elmondjátok, nektek milyen fontos feladatok jutnak erre az évre, azt kicsit kibeszélhetnénk. Kíváncsi vagyok kinek mivel kell szembe nézni. Legyen az bármi.

Sikeres, örömökkel teli új esztendőt mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése