2013. január 24., csütörtök

Apa látogatóban - és némi kitérő

A tegnapi nap folyamán lányoknak ritka vendége volt. Édesapjuk meglátogatta őket, igaz nagyon rövid időre, de mondhatni tartalmasra. :) Zsófi is és Nóri is igényelte a társaságot, majdhogynem verseny folyt a hímnemű egyedért. :) Mert bizony, a maga módján Zsófi is tud akaratos lenni, legyen az emberi társaság vagy játék amit a húgitól kell megkaparintani. Volt rá példa, hogy Nóri adta fel a harcot, mert Zsozsó annyira szorította és húzta a csörgibörgit. Néha lehet elragadtatom magam ha arról van szó, hogy ki mire képes, mint ahogy tettem tegnap is, mikor az egyik közösségi oldalon megosztottam Nóri első krumplibabarajzát. Nagyon büszke voltam rá, vagyok is, hogy még 3 éves sincs és ilyeneket rajzol. Pedig gondolom a többi ennyi idős csemete is már rajzolgat szépeket. Vagy mikor a múlt évben mosolyogtam azon, hogy aggódnak a játszótéren a többi gyerek szülei, hogy Nóri a legmagasabb mászókára segítség nélkül felmászik, valamelyikről lelógatva magát le is ugrik. Én meg teljes nyugalomban Zsófit etetem a padnál. Azt hiszem akkor mumus lettem a játszótéri anyukák között. De ennek ellenére szerintem jó, hogy nem korlátoztam le a gyereket. A képességeivel én vagyok tisztában, el tudom dönteni, mit lehe és mit nem lehet engedni neki. :)
Kicsit vissza kanyarodva az apa témához: nálunk ez kicsit kényes téma, nagyon nem is részletezem. Azonban elsiklani sem tudok felette. Nálunk ugyan nem a sérült gyermek miatt történt a szétválás, de ennek ellenére a látogatások igen igen ritkák, akkor sem mindig olyan tartalmas, mit ahogy azt fenn említettem. Az apa nem igazán tud mit kezdeni a nagylánnyal. Persze ez természetéből is adódhat (Sőt néha már én is kifogyok az ötletekből), de azért gondolom mások is elvárják/elvárnák, hogy az együtt töltött időt hasznosan töltsék. Amelyikőtöknél apa nincs a családban, volt szerepe a beteg gyerkőcnek a "szakításban"? A külön élő apuka hogy bánik viselkedik a gyerekkel/gyerekekkel? Remélem azért sok pozitív példa is van arra, hogy anya és apa tényleg tűzön vízen át együtt vannak és együtt egymást erősítve próbálnak mindig valamivel jobbat adni a gyerekeknek, mint ami van. Ez a kép nem a legfrissebb, de a tegnapi hangulatot ez is tükrözi kicsit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése