2013. január 17., csütörtök

Betegség - időjárás

Szegény Zsófi már az este nem vacsizott, meg sokat öklendezett, azt hittem megint a halolajtól, de reggel megint csak volt erősebb nyálzása. Azért elindultunk napközibe, de Zsófi a bölcsiig sírdogált, olyan kis keserves volt a hangja. Míg Nórit átöltöztettem a benti ruhába, addig Zsozsó kint várt rám a kocsijában. Mire kiértem, az egész kabátja csupa trutyi lett, így haza vettük az irányt, lemondtam a napközit. Fél órára rá rájöttem, milyen jól is tettem, mert Zsófinak a hőmérséklete felugrott, kapott gyógyszert, meg bodza-kamilla-csipkebogyóteát. Sajna a láza nem nagyon akar lejjebb menni, nem hiszem hogy megúszhatjuk az orvoslátogatást, de azért bízom benne, már csak az idő miatt is. És ha már idő, hogy viselik a gyerkőcök a hóesést? A Rettes lányokra hogy hatnak a hirtelen időváltozások? Zsófi a havazás előtti 2 éjszakát végigkiabálta, majd ahogy jobban nekieredt a hó, elnyugodott, annyira, hogy 2 napig ki volt teljesen ütve. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése